Велоцентр «Авелон»
Продажа, профессиональный ремонт велосипедов

«Опель Астра» 2011 року - огляд вторинного ринку - журнал За кермом

  1. «Опель Астра» 2011 року - огляд вторинного ринку - журнал За кермом З покоління в покоління Astra...
  2. Кузов та електрообладнання
  3. Трансмісія
  4. двигуни
  5. Шасі та рульове керування
  6. Купуємо?
  7. «Опель Астра» 2011 року - огляд вторинного ринку - журнал За кермом
  8. Кузов та електрообладнання
  9. Трансмісія
  10. двигуни
  11. Шасі та рульове керування
  12. Купуємо?
  13. «Опель Астра» 2011 року - огляд вторинного ринку - журнал За кермом
  14. Кузов та електрообладнання
  15. Трансмісія
  16. двигуни
  17. Шасі та рульове керування
  18. Купуємо?

«Опель Астра» 2011 року - огляд вторинного ринку - журнал За кермом

З покоління в покоління Astra (до цього Kadett) ставала більш досконалий і надійніше, а її дизайн яскравіше і виразніше. Все для того, щоб не відстати від лідера сегмента «С» - Volkswagen Golf. І першою моделлю, яка успішно конкурує з «легендою», виявилася машина минулого генерації, яких у нас сьогодні продається майже у вісім (!) Разів більше, ніж аналогічних за віком «Гольфів».

Opel Astra

Автомобіль Opel Astra може похвалитися широкою лінійкою кузовних модифікацій. Основним в ній вважається п'ятидверний хетчбек, який поклав початок всьому сімейству в кінці 2004 року. А стильна трьохдверка, іменована абревіатурою GTC, дебютувала роком пізніше. Але більшість росіян віддавали перевагу седану і помітно рідше універсалу, що з'явилися в 2007-му, одночасно з рестайлингом всього модельного ряду.

У популярності Opel Astra "винне" оптимальне співвідношення ціни і якості. Вона завжди була дешевше, ніж Golf, але при цьому не настільки його гірше. З цієї ж причини малолітражка особливо затребувана в небагатих країнах Європи - жителям Іспанії, Польщі, Португалії або, скажімо, навіть Італії лестить володіння німецькою (читай породистим) автомобілем, який, до того ж, варто трохи дорожче вітчизняних моделей-однокласників.

Матеріали по темі

А коли в 2004 році стартували російські продажі «Астри» з літерою Н, нашим шанувальникам моделі доводилося чекати в черзі по кілька місяців. Завдяки модному і яскравому за тодішніми мірками екстер'єру і прийнятною вартістю хетчбек не раз встановлював рекорди продажів в своєму класі. Ще більше підігріла інтерес до моделі дебютувала в 2005 році тридверна версія, названа гучним ім'ям Astra GTC. Роком пізніше стартував купе-кабріолет TwinTop. А в 2007-му гамма модифікацій поповнилася універсалом і побудованим на його базі довгоочікуваним седаном. Прем'єра седана в буквальному сенсі цього слова вдихнула в «Астру» друге життя, - він проводився до 2012 року, паралельно з машиною наступного покоління. Причому седан збирали в Туреччині, а універсал до нас везли з Іспанії.

Важливо відзначити, що Opel Astra досить швидко втрачає в ціні, тому її дуже вигідно купувати з других рук. До того ж комплектація старих авто повинна бути досить щедрою. Уже в базовому виконанні Essentia були чотири подушки безпеки, ABS, кондиціонер і передні електросклопідйомники. А версія Enjoy мала на увазі клімат-контроль, обігрів передніх сидінь, дзеркала з електроприводом і обігрівом і CD-магнітолу. Варіант Cosmo йшов з дисками з легкого сплаву і протитуманними фарами.

Кузов та електрообладнання

електричні нездужання

На кузов виробник давав 12-річну гарантію від наскрізної корозії. Однак перші машини грішили відшаруванням фарби по низу дверей. Цей дефект був визнаний заводським шлюбом, і двері перефарбовували по гарантії. З'являлися вогнища корозії і на кришці багажника седана. А від реагентів облазить і міхура покриття хромованих елементів корпусу. Але це все можна вирішити. Набагато більше проблем з електрикою.

Opel Astra

У бортовій мережі Astra близько 40-50 електронних блоків, які спілкуються між собою по CAN-шині - так званої мультиплексной проводці. Тому виявляти несправності складно. А глюки і збої періодично трапляються - перестає розпізнавати рідний ключ іммобілайзер, мимовільно піднімаються або опускаються скла, ні з того ні з сього загоряється стельовий плафон. На пару хвилин знімається клема з акумулятора, і все, як правило, приходить в норму.

Гірше, коли не працює клаксон або клавіші на ступиці керма. Тоді доведеться міняти недешевий CIM-модуль. Втім, наші кулібіни намагалися його ремонтувати: пропаивают контакти, міняли плати, збирали з двох один. І в підсумку знайшли рішення - спорудили П-образну металеву скобу, що стискає половинки корпусу, тим самим забезпечує надійний контакт. А при втраті ключа доведеться прошивати новий з іммобілайзером за 7500 рублів.

Трансмісія

автоматні черги

П'ятиступінчаста механічна коробка на Opel Astra японського виробництва. Вона вважається не потребує постійного обслуговування, однак при російської експлуатації механіки офіційних сервісів рекомендують робити заміну масла кожні 90 000 км пробігу. Зчеплення в середньому живе 120 тис. Км, а термін його служби безпосередньо залежить від стилю їзди. Змінюється вузол комплектом - корзина зчеплення, вижимний підшипник і диск. Після пробігу 100 тис. Км треба контролювати стан пиляків Шрусов. Краще вчасно замінити чохли, ніж витрачатися на оновлення «гранати». Шестиступінчасті механічні коробки схильні до великих навантажень і справляються з ними досить успішно. Але при агресивному водінні не витримують синхронізатори третьої і четвертої передач. Ремонт коштує від 9500 рублів.

Opel Astra

А ось з японським 4-ступінчастим «автомат тому» пов'язаний один серйозний нюанс. Для підтримки оптимальної температури масла в коробці задіяна система охолодження двигуна, і змійовик, розташований всередині радіатора двигуна, з часом може розгерметизуватися. І тоді антифриз потрапляє в охолоджувальну систему «автомата». В результаті дорогий ремонт - в середньому 65 000 рублей. Після 2008 року цю проблему німці усунули.

Opel Astra

двигуни

вибір широкий

для Opel Astra за весь період виробництва пропонувалося більше десятка силових агрегатів. Це бензинові «четвірки» об'ємом 1.4 (90 л. С.), 1.6 (105, 115 і 180 л. С.), 1.8 (125 і 140 л. С.) І 2-літрові з турбонаддувом (170, 200 і 240 л. с.), а також турбодизелі - 1.7 (80, 100 і 110 л. с.) і 1.9 (120 і 150 л. с.). На російському ринку продавалися виключно бензинові варіанти «Астри», а седани оснащувалися тільки моторами 1.6 (115 л. С.) І 1.8 (140 л. С.).

Базового двигуна 1,4 л цілком достатньо для «Астри». Але любителям поганяти він все ж здасться слабеньким. Зате цей агрегат надійний і невибагливий в експлуатації: в приводі газорозподільного механізму у нього ланцюг, яка зажадає заміни (від 7500 руб.) Тільки ближче до 200 тис. Км. У наших умовах можуть просити передчасної заміни котушки запалювання (по 1850 руб.) І датчики масової витрати повітря (від 4500 руб.).

Двигуни 1.6 і 1.8 (Z16XER і Z18XER - відповідно) частіше за інших зустрічаються під капотом «Опеля». У них в приводі ГРМ зубчастий ремінь, ресурс якого становив 150 тис. Км, а з 2012 року офіціали рекомендують міняти його через 120 тис. Км. Разом з ременем в обов'язковому порядку слід оновлювати ролики. Чимало проблем може доставити модуль запалювання, який виходить з ладу через несправні свічок. Пробої в запалюванні рано чи пізно призводять до заміни модуля за 11 500 руб. Тому рекомендуємо перевіряти свічки при кожному ТО (15 тис. Км) і в разі потреби коригувати зазор між електродами. Буває, через потрапляння бруду згорає діодний міст генератора (25 000 руб.). Заодно є сенс поміняти і його приводний ремінь.

Турбомотор 2.0 (200 л. С.) Примхливий в експлуатації і дуже вимогливий до якості масла і палива - виробник рекомендує 98-й бензин. Правда, «четвірка» нічого не має проти 95-го. У групі ризику, перш за все, турбокомпресор. Щоб продовжити його життя, треба після високих навантажень дати мотору попрацювати пару-трійку хвилин на холостих обертах. А ще краще встановити турботаймер, ціна питання - від 5500 рублів.

Шасі та рульове керування

Просте і складне

Підвіска Opel Astra проста по конструкції: спереду стійки McPherson, а ззаду - напівзалежна Н-подібна балка. Глобальних проблем немає, але кожні 30-50 тис. Км зношуються опорні підшипники стійок (3000 руб. За пару) - вони забиваються брудом і «хрумтять» при повороті керма. Підшипники передніх маточин частіше змінюють через вихід з ладу датчиків ABS, ніж через зношування самого підшипника. Підшипники задніх маточин (в зборі - від 8000 руб.) Більш живучі і служать до 130-150 тис. Км. Амортизатори (по 4500 руб.) Задовго до сотні починають потіти, але з заміною можна не поспішати - на ефективності їх роботи це не позначається.

У рульовому управлінні «Астри» рейка з електричним або електрогідравлічним підсилювачем. Останній часто відмовляє через перегрів. Правда, коли охолоне, повертається в робочий стан. Кермові тяги «живуть» 50-80 тис. Км, а їх наконечники - до 150 тис. Км. Часто підтікають ущільнення рейки.

Opel Astra

Купуємо?

Щоб не нарватися на «кота в мішку», рекомендуємо провести повну діагностику трансмісії і зробити пробну поїздку на версіях з «роботом» - не кожного влаштує алгоритм роботи Easytronic, його часті настройки і капризи в експлуатації. А якщо неодмінно потрібна машина з «автоматом», придивіться до моделей з моторами 1,8 л молодше 2007 року, коли в АКП вирішили проблему з розгерметизацією радіатора. Двигуни апріорі надійні, а серед них краще 1,8-літровий, ресурс якого вище, ніж у інших моторів.

Помилка в тексті? Виділіть її мишкою! І натисніть: Ctrl + Enter

«Опель Астра» 2011 року - огляд вторинного ринку - журнал За кермом

З покоління в покоління Astra (до цього Kadett) ставала більш досконалий і надійніше, а її дизайн яскравіше і виразніше. Все для того, щоб не відстати від лідера сегмента «С» - Volkswagen Golf. І першою моделлю, яка успішно конкурує з «легендою», виявилася машина минулого генерації, яких у нас сьогодні продається майже у вісім (!) Разів більше, ніж аналогічних за віком «Гольфів».

Opel Astra

Автомобіль Opel Astra може похвалитися широкою лінійкою кузовних модифікацій. Основним в ній вважається п'ятидверний хетчбек, який поклав початок всьому сімейству в кінці 2004 року. А стильна трьохдверка, іменована абревіатурою GTC, дебютувала роком пізніше. Але більшість росіян віддавали перевагу седану і помітно рідше універсалу, що з'явилися в 2007-му, одночасно з рестайлингом всього модельного ряду.

У популярності Opel Astra "винне" оптимальне співвідношення ціни і якості. Вона завжди була дешевше, ніж Golf, але при цьому не настільки його гірше. З цієї ж причини малолітражка особливо затребувана в небагатих країнах Європи - жителям Іспанії, Польщі, Португалії або, скажімо, навіть Італії лестить володіння німецькою (читай породистим) автомобілем, який, до того ж, варто трохи дорожче вітчизняних моделей-однокласників.

Матеріали по темі

А коли в 2004 році стартували російські продажі «Астри» з літерою Н, нашим шанувальникам моделі доводилося чекати в черзі по кілька місяців. Завдяки модному і яскравому за тодішніми мірками екстер'єру і прийнятною вартістю хетчбек не раз встановлював рекорди продажів в своєму класі. Ще більше підігріла інтерес до моделі дебютувала в 2005 році тридверна версія, названа гучним ім'ям Astra GTC. Роком пізніше стартував купе-кабріолет TwinTop. А в 2007-му гамма модифікацій поповнилася універсалом і побудованим на його базі довгоочікуваним седаном. Прем'єра седана в буквальному сенсі цього слова вдихнула в «Астру» друге життя, - він проводився до 2012 року, паралельно з машиною наступного покоління. Причому седан збирали в Туреччині, а універсал до нас везли з Іспанії.

Важливо відзначити, що Opel Astra досить швидко втрачає в ціні, тому її дуже вигідно купувати з других рук. До того ж комплектація старих авто повинна бути досить щедрою. Уже в базовому виконанні Essentia були чотири подушки безпеки, ABS, кондиціонер і передні електросклопідйомники. А версія Enjoy мала на увазі клімат-контроль, обігрів передніх сидінь, дзеркала з електроприводом і обігрівом і CD-магнітолу. Варіант Cosmo йшов з дисками з легкого сплаву і протитуманними фарами.

Кузов та електрообладнання

електричні нездужання

На кузов виробник давав 12-річну гарантію від наскрізної корозії. Однак перші машини грішили відшаруванням фарби по низу дверей. Цей дефект був визнаний заводським шлюбом, і двері перефарбовували по гарантії. З'являлися вогнища корозії і на кришці багажника седана. А від реагентів облазить і міхура покриття хромованих елементів корпусу. Але це все можна вирішити. Набагато більше проблем з електрикою.

Opel Astra

У бортовій мережі Astra близько 40-50 електронних блоків, які спілкуються між собою по CAN-шині - так званої мультиплексной проводці. Тому виявляти несправності складно. А глюки і збої періодично трапляються - перестає розпізнавати рідний ключ іммобілайзер, мимовільно піднімаються або опускаються скла, ні з того ні з сього загоряється стельовий плафон. На пару хвилин знімається клема з акумулятора, і все, як правило, приходить в норму.

Гірше, коли не працює клаксон або клавіші на ступиці керма. Тоді доведеться міняти недешевий CIM-модуль. Втім, наші кулібіни намагалися його ремонтувати: пропаивают контакти, міняли плати, збирали з двох один. І в підсумку знайшли рішення - спорудили П-образну металеву скобу, що стискає половинки корпусу, тим самим забезпечує надійний контакт. А при втраті ключа доведеться прошивати новий з іммобілайзером за 7500 рублів.

Трансмісія

автоматні черги

П'ятиступінчаста механічна коробка на Opel Astra японського виробництва. Вона вважається не потребує постійного обслуговування, однак при російської експлуатації механіки офіційних сервісів рекомендують робити заміну масла кожні 90 000 км пробігу. Зчеплення в середньому живе 120 тис. Км, а термін його служби безпосередньо залежить від стилю їзди. Змінюється вузол комплектом - корзина зчеплення, вижимний підшипник і диск. Після пробігу 100 тис. Км треба контролювати стан пиляків Шрусов. Краще вчасно замінити чохли, ніж витрачатися на оновлення «гранати». Шестиступінчасті механічні коробки схильні до великих навантажень і справляються з ними досить успішно. Але при агресивному водінні не витримують синхронізатори третьої і четвертої передач. Ремонт коштує від 9500 рублів.

Opel Astra

А ось з японським 4-ступінчастим «автомат тому» пов'язаний один серйозний нюанс. Для підтримки оптимальної температури масла в коробці задіяна система охолодження двигуна, і змійовик, розташований всередині радіатора двигуна, з часом може розгерметизуватися. І тоді антифриз потрапляє в охолоджувальну систему «автомата». В результаті дорогий ремонт - в середньому 65 000 рублей. Після 2008 року цю проблему німці усунули.

Opel Astra

двигуни

вибір широкий

для Opel Astra за весь період виробництва пропонувалося більше десятка силових агрегатів. Це бензинові «четвірки» об'ємом 1.4 (90 л. С.), 1.6 (105, 115 і 180 л. С.), 1.8 (125 і 140 л. С.) І 2-літрові з турбонаддувом (170, 200 і 240 л. с.), а також турбодизелі - 1.7 (80, 100 і 110 л. с.) і 1.9 (120 і 150 л. с.). На російському ринку продавалися виключно бензинові варіанти «Астри», а седани оснащувалися тільки моторами 1.6 (115 л. С.) І 1.8 (140 л. С.).

Базового двигуна 1,4 л цілком достатньо для «Астри». Але любителям поганяти він все ж здасться слабеньким. Зате цей агрегат надійний і невибагливий в експлуатації: в приводі газорозподільного механізму у нього ланцюг, яка зажадає заміни (від 7500 руб.) Тільки ближче до 200 тис. Км. У наших умовах можуть просити передчасної заміни котушки запалювання (по 1850 руб.) І датчики масової витрати повітря (від 4500 руб.).

Двигуни 1.6 і 1.8 (Z16XER і Z18XER - відповідно) частіше за інших зустрічаються під капотом «Опеля». У них в приводі ГРМ зубчастий ремінь, ресурс якого становив 150 тис. Км, а з 2012 року офіціали рекомендують міняти його через 120 тис. Км. Разом з ременем в обов'язковому порядку слід оновлювати ролики. Чимало проблем може доставити модуль запалювання, який виходить з ладу через несправні свічок. Пробої в запалюванні рано чи пізно призводять до заміни модуля за 11 500 руб. Тому рекомендуємо перевіряти свічки при кожному ТО (15 тис. Км) і в разі потреби коригувати зазор між електродами. Буває, через потрапляння бруду згорає діодний міст генератора (25 000 руб.). Заодно є сенс поміняти і його приводний ремінь.

Турбомотор 2.0 (200 л. С.) Примхливий в експлуатації і дуже вимогливий до якості масла і палива - виробник рекомендує 98-й бензин. Правда, «четвірка» нічого не має проти 95-го. У групі ризику, перш за все, турбокомпресор. Щоб продовжити його життя, треба після високих навантажень дати мотору попрацювати пару-трійку хвилин на холостих обертах. А ще краще встановити турботаймер, ціна питання - від 5500 рублів.

Шасі та рульове керування

Просте і складне

Підвіска Opel Astra проста по конструкції: спереду стійки McPherson, а ззаду - напівзалежна Н-подібна балка. Глобальних проблем немає, але кожні 30-50 тис. Км зношуються опорні підшипники стійок (3000 руб. За пару) - вони забиваються брудом і «хрумтять» при повороті керма. Підшипники передніх маточин частіше змінюють через вихід з ладу датчиків ABS, ніж через зношування самого підшипника. Підшипники задніх маточин (в зборі - від 8000 руб.) Більш живучі і служать до 130-150 тис. Км. Амортизатори (по 4500 руб.) Задовго до сотні починають потіти, але з заміною можна не поспішати - на ефективності їх роботи це не позначається.

У рульовому управлінні «Астри» рейка з електричним або електрогідравлічним підсилювачем. Останній часто відмовляє через перегрів. Правда, коли охолоне, повертається в робочий стан. Кермові тяги «живуть» 50-80 тис. Км, а їх наконечники - до 150 тис. Км. Часто підтікають ущільнення рейки.

Opel Astra

Купуємо?

Щоб не нарватися на «кота в мішку», рекомендуємо провести повну діагностику трансмісії і зробити пробну поїздку на версіях з «роботом» - не кожного влаштує алгоритм роботи Easytronic, його часті настройки і капризи в експлуатації. А якщо неодмінно потрібна машина з «автоматом», придивіться до моделей з моторами 1,8 л молодше 2007 року, коли в АКП вирішили проблему з розгерметизацією радіатора. Двигуни апріорі надійні, а серед них краще 1,8-літровий, ресурс якого вище, ніж у інших моторів.

Помилка в тексті? Виділіть її мишкою! І натисніть: Ctrl + Enter

«Опель Астра» 2011 року - огляд вторинного ринку - журнал За кермом

З покоління в покоління Astra (до цього Kadett) ставала більш досконалий і надійніше, а її дизайн яскравіше і виразніше. Все для того, щоб не відстати від лідера сегмента «С» - Volkswagen Golf. І першою моделлю, яка успішно конкурує з «легендою», виявилася машина минулого генерації, яких у нас сьогодні продається майже у вісім (!) Разів більше, ніж аналогічних за віком «Гольфів».

Opel Astra

Автомобіль Opel Astra може похвалитися широкою лінійкою кузовних модифікацій. Основним в ній вважається п'ятидверний хетчбек, який поклав початок всьому сімейству в кінці 2004 року. А стильна трьохдверка, іменована абревіатурою GTC, дебютувала роком пізніше. Але більшість росіян віддавали перевагу седану і помітно рідше універсалу, що з'явилися в 2007-му, одночасно з рестайлингом всього модельного ряду.

У популярності Opel Astra "винне" оптимальне співвідношення ціни і якості. Вона завжди була дешевше, ніж Golf, але при цьому не настільки його гірше. З цієї ж причини малолітражка особливо затребувана в небагатих країнах Європи - жителям Іспанії, Польщі, Португалії або, скажімо, навіть Італії лестить володіння німецькою (читай породистим) автомобілем, який, до того ж, варто трохи дорожче вітчизняних моделей-однокласників.

Матеріали по темі

А коли в 2004 році стартували російські продажі «Астри» з літерою Н, нашим шанувальникам моделі доводилося чекати в черзі по кілька місяців. Завдяки модному і яскравому за тодішніми мірками екстер'єру і прийнятною вартістю хетчбек не раз встановлював рекорди продажів в своєму класі. Ще більше підігріла інтерес до моделі дебютувала в 2005 році тридверна версія, названа гучним ім'ям Astra GTC. Роком пізніше стартував купе-кабріолет TwinTop. А в 2007-му гамма модифікацій поповнилася універсалом і побудованим на його базі довгоочікуваним седаном. Прем'єра седана в буквальному сенсі цього слова вдихнула в «Астру» друге життя, - він проводився до 2012 року, паралельно з машиною наступного покоління. Причому седан збирали в Туреччині, а універсал до нас везли з Іспанії.

Важливо відзначити, що Opel Astra досить швидко втрачає в ціні, тому її дуже вигідно купувати з других рук. До того ж комплектація старих авто повинна бути досить щедрою. Уже в базовому виконанні Essentia були чотири подушки безпеки, ABS, кондиціонер і передні електросклопідйомники. А версія Enjoy мала на увазі клімат-контроль, обігрів передніх сидінь, дзеркала з електроприводом і обігрівом і CD-магнітолу. Варіант Cosmo йшов з дисками з легкого сплаву і протитуманними фарами.

Кузов та електрообладнання

електричні нездужання

На кузов виробник давав 12-річну гарантію від наскрізної корозії. Однак перші машини грішили відшаруванням фарби по низу дверей. Цей дефект був визнаний заводським шлюбом, і двері перефарбовували по гарантії. З'являлися вогнища корозії і на кришці багажника седана. А від реагентів облазить і міхура покриття хромованих елементів корпусу. Але це все можна вирішити. Набагато більше проблем з електрикою.

Opel Astra

У бортовій мережі Astra близько 40-50 електронних блоків, які спілкуються між собою по CAN-шині - так званої мультиплексной проводці. Тому виявляти несправності складно. А глюки і збої періодично трапляються - перестає розпізнавати рідний ключ іммобілайзер, мимовільно піднімаються або опускаються скла, ні з того ні з сього загоряється стельовий плафон. На пару хвилин знімається клема з акумулятора, і все, як правило, приходить в норму.

Гірше, коли не працює клаксон або клавіші на ступиці керма. Тоді доведеться міняти недешевий CIM-модуль. Втім, наші кулібіни намагалися його ремонтувати: пропаивают контакти, міняли плати, збирали з двох один. І в підсумку знайшли рішення - спорудили П-образну металеву скобу, що стискає половинки корпусу, тим самим забезпечує надійний контакт. А при втраті ключа доведеться прошивати новий з іммобілайзером за 7500 рублів.

Трансмісія

автоматні черги

П'ятиступінчаста механічна коробка на Opel Astra японського виробництва. Вона вважається не потребує постійного обслуговування, однак при російської експлуатації механіки офіційних сервісів рекомендують робити заміну масла кожні 90 000 км пробігу. Зчеплення в середньому живе 120 тис. Км, а термін його служби безпосередньо залежить від стилю їзди. Змінюється вузол комплектом - корзина зчеплення, вижимний підшипник і диск. Після пробігу 100 тис. Км треба контролювати стан пиляків Шрусов. Краще вчасно замінити чохли, ніж витрачатися на оновлення «гранати». Шестиступінчасті механічні коробки схильні до великих навантажень і справляються з ними досить успішно. Але при агресивному водінні не витримують синхронізатори третьої і четвертої передач. Ремонт коштує від 9500 рублів.

Opel Astra

А ось з японським 4-ступінчастим «автомат тому» пов'язаний один серйозний нюанс. Для підтримки оптимальної температури масла в коробці задіяна система охолодження двигуна, і змійовик, розташований всередині радіатора двигуна, з часом може розгерметизуватися. І тоді антифриз потрапляє в охолоджувальну систему «автомата». В результаті дорогий ремонт - в середньому 65 000 рублей. Після 2008 року цю проблему німці усунули.

Opel Astra

двигуни

вибір широкий

для Opel Astra за весь період виробництва пропонувалося більше десятка силових агрегатів. Це бензинові «четвірки» об'ємом 1.4 (90 л. С.), 1.6 (105, 115 і 180 л. С.), 1.8 (125 і 140 л. С.) І 2-літрові з турбонаддувом (170, 200 і 240 л. с.), а також турбодизелі - 1.7 (80, 100 і 110 л. с.) і 1.9 (120 і 150 л. с.). На російському ринку продавалися виключно бензинові варіанти «Астри», а седани оснащувалися тільки моторами 1.6 (115 л. С.) І 1.8 (140 л. С.).

Базового двигуна 1,4 л цілком достатньо для «Астри». Але любителям поганяти він все ж здасться слабеньким. Зате цей агрегат надійний і невибагливий в експлуатації: в приводі газорозподільного механізму у нього ланцюг, яка зажадає заміни (від 7500 руб.) Тільки ближче до 200 тис. Км. У наших умовах можуть просити передчасної заміни котушки запалювання (по 1850 руб.) І датчики масової витрати повітря (від 4500 руб.).

Двигуни 1.6 і 1.8 (Z16XER і Z18XER - відповідно) частіше за інших зустрічаються під капотом «Опеля». У них в приводі ГРМ зубчастий ремінь, ресурс якого становив 150 тис. Км, а з 2012 року офіціали рекомендують міняти його через 120 тис. Км. Разом з ременем в обов'язковому порядку слід оновлювати ролики. Чимало проблем може доставити модуль запалювання, який виходить з ладу через несправні свічок. Пробої в запалюванні рано чи пізно призводять до заміни модуля за 11 500 руб. Тому рекомендуємо перевіряти свічки при кожному ТО (15 тис. Км) і в разі потреби коригувати зазор між електродами. Буває, через потрапляння бруду згорає діодний міст генератора (25 000 руб.). Заодно є сенс поміняти і його приводний ремінь.

Турбомотор 2.0 (200 л. С.) Примхливий в експлуатації і дуже вимогливий до якості масла і палива - виробник рекомендує 98-й бензин. Правда, «четвірка» нічого не має проти 95-го. У групі ризику, перш за все, турбокомпресор. Щоб продовжити його життя, треба після високих навантажень дати мотору попрацювати пару-трійку хвилин на холостих обертах. А ще краще встановити турботаймер, ціна питання - від 5500 рублів.

Шасі та рульове керування

Просте і складне

Підвіска Opel Astra проста по конструкції: спереду стійки McPherson, а ззаду - напівзалежна Н-подібна балка. Глобальних проблем немає, але кожні 30-50 тис. Км зношуються опорні підшипники стійок (3000 руб. За пару) - вони забиваються брудом і «хрумтять» при повороті керма. Підшипники передніх маточин частіше змінюють через вихід з ладу датчиків ABS, ніж через зношування самого підшипника. Підшипники задніх маточин (в зборі - від 8000 руб.) Більш живучі і служать до 130-150 тис. Км. Амортизатори (по 4500 руб.) Задовго до сотні починають потіти, але з заміною можна не поспішати - на ефективності їх роботи це не позначається.

У рульовому управлінні «Астри» рейка з електричним або електрогідравлічним підсилювачем. Останній часто відмовляє через перегрів. Правда, коли охолоне, повертається в робочий стан. Кермові тяги «живуть» 50-80 тис. Км, а їх наконечники - до 150 тис. Км. Часто підтікають ущільнення рейки.

Opel Astra

Купуємо?

Щоб не нарватися на «кота в мішку», рекомендуємо провести повну діагностику трансмісії і зробити пробну поїздку на версіях з «роботом» - не кожного влаштує алгоритм роботи Easytronic, його часті настройки і капризи в експлуатації. А якщо неодмінно потрібна машина з «автоматом», придивіться до моделей з моторами 1,8 л молодше 2007 року, коли в АКП вирішили проблему з розгерметизацією радіатора. Двигуни апріорі надійні, а серед них краще 1,8-літровий, ресурс якого вище, ніж у інших моторів.

Помилка в тексті? Виділіть її мишкою! І натисніть: Ctrl + Enter

Помилка в тексті?
Помилка в тексті?
Помилка в тексті?